Info & veelgestelde vragen

Hier kunt u informatie over onze webshop terugvinden.

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen is heel simpel! Je kiest je favoriet product, selecteert als nodig de juiste maat en klikt vervolgens op 'IN WINKELWAGEN'. Het product wordt nu in je winkelwagentje geplaatst!

Als je op deze manier je wagentje helemaal naar wens hebt kan je klikken op 'BESTELLING AFRONDEN'. Op de checkout pagina volg je vervolgens alle stappen om je bestelling af te ronden!

Als dit gelukt is ontvang je via mail een orderbevestiging, zodat je zeker weet dat de bestelling goed bij mij terecht is gekomen. Ik doe vervolgens het nodige om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen!

 

Hoe kan ik betalen?

U kan op onze webshop betalen per overschrijving, Bancontact, Ideal (Nederland) Visa, Mastercard en Paypal. Bij betaling via overschrijving dienen wij de betaling binnen de 3 dagen na bestelling te ontvangen, zoniet wordt deze automatisch geannuleerd. Stuur ons gerust een bewijsje van betaling door, dan wordt dit nog verzonden. U kan ook betalen met een gift card. Hiervoor dient u bij betaling de gift card code in te geven. Het bedrag van de gift card wordt dan in mindering gebracht van je totaalbedrag.


 

Achteraf betalen? Prima!

‘Achteraf betalen’ geeft je de mogelijkheid om binnen 21 dagen na je aankoop te betalen. Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je via Klarna een factuur met je betalingsuitnodiging. De daadwerkelijke betaling regel je dan via onze betalingspartner (Klarna) onderling. Handig, want op deze manier kunnen je artikelen meteen verzonden worden. Betalen doe je wanneer het jou het beste uitkomt.
 

Betaling niet doorgegaan?

Het kan altijd gebeuren dat de betaling niet gelukt is. In dit geval surf je gewoon naar "mijn bestellingen" en kies je voor "betalen". Vervolgens kan je opnieuw je gewenste betalingswijze selecteren en je betaling afronden.

 

Hoe kan ik Still29 het beste bereiken? 

Heeft u vragen over een bestelling of een product dan kan U ons steeds bereiken via info@still29.be. Wij proberen uw mail binnen 1 werkdag te beantwoorden. Via onze Facebook pagina (messenger) kan je ons ook steeds contacteren.

Of stuur ons een berichtje via WhatsApp

 

Ik wens mijn gegevens te wijzigen.

U kunt naar uw persoonlijke pagina gaan, en daar uw gegevens wijzigen. Hiervoor dient u eerst in te loggen.

 

Hoe terugzenden?

Retourneren is mogelijk binnen de 14 dagen (geen werkdagen) voorzien van de originele labels en in ongedragen staat (geen make-up sporen alsook geen parfumsporen). Wegens hygiënische is het niet mogelijk oorringen en lingerie te retourneren. U dient hiervoor steeds eerst een mail te sturen naar retour@still29.be. Let op! Solden worden niet teruggenomen! De retour kosten vallen steeds ten laste van Still29. Na controle van het geretourneerde pakket wordt het aankoopbedrag teruggestort (via dezelfde betaalmethode die gebruikt is bij het plaatsen van de bestelling). Retour dient te gebeuren met de originele verzendzak voorzien van ons adres. U kan ons retourlabel downloaden bij verzend/retourpagina.

 

Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?

Uw bestelling wordt verzonden nadat wij de betaling ontvangen hebben. Bestellingen voor 16u besteld en betaald worden dezelfde werkdag nog verzonden. 

 

Ik wens mijn bestelling op te volgen of te bekijken.

Alle bestellingen kan je terugvinden op je account pagina. (klik hier om deze te bekijken). Daar kan je ook de betaling uitvoeren ingeval dit niet doorgegaan is.