Info & veelgestelde vragen

Ontdek hier alles wat u moet weten over onze webwinkel.

 

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen is heel simpel! Je kiest je favoriet product, selecteert als nodig de juiste maat en klikt vervolgens op 'IN WINKELWAGEN'. Het product wordt nu in je winkelwagentje geplaatst!

Als je op deze manier je wagentje helemaal naar wens hebt kan je klikken op 'BESTELLING AFRONDEN'. Op de checkout pagina volg je vervolgens alle stappen om je bestelling af te ronden!

Als dit gelukt is ontvang je via mail een orderbevestiging, zodat je zeker weet dat de bestelling goed bij mij terecht is gekomen. Ik doe vervolgens het nodige om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen!

 

Hoe kan ik betalen?

U kan op onze webshop betalen per overschrijving, Bancontact, Ideal (Nederland) Visa, Mastercard en Paypal. Bij betaling via overschrijving dienen wij de betaling binnen de 3 dagen na bestelling te ontvangen, zoniet wordt deze automatisch geannuleerd. Stuur ons gerust een bewijsje van betaling door, dan wordt dit nog verzonden. U kan ook betalen met een gift card. Hiervoor dient u bij betaling de gift card code in te geven. Het bedrag van de gift card wordt dan in mindering gebracht van je totaalbedrag.


 

Achteraf betalen? Prima!

‘Achteraf betalen’ geeft je de mogelijkheid om binnen 21 dagen na je aankoop te betalen. Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je via Klarna een factuur met je betalingsuitnodiging. De daadwerkelijke betaling regel je dan via onze betalingspartner (Klarna) onderling. Handig, want op deze manier kunnen je artikelen meteen verzonden worden. Betalen doe je wanneer het jou het beste uitkomt.
 

Betaling niet doorgegaan?

Het kan altijd gebeuren dat de betaling niet gelukt is. In dit geval surf je gewoon naar "mijn bestellingen" en kies je voor "betalen". Vervolgens kan je opnieuw je gewenste betalingswijze selecteren en je betaling afronden.

 

Hoe kan ik Still29 het beste bereiken? 

Heeft u vragen over een bestelling of een product dan kan U ons steeds bereiken via info@still29.be. Wij proberen uw mail binnen 1 werkdag te beantwoorden. Via onze Facebook pagina (messenger) kan je ons ook steeds contacteren.

Of stuur ons een berichtje via WhatsApp

 

Ik wens mijn gegevens te wijzigen.

U kunt naar uw persoonlijke pagina gaan, en daar uw gegevens wijzigen. Hiervoor dient u eerst in te loggen.

 

Hoe terugzenden?

Retourneren is mogelijk binnen de 14 dagen (geen werkdagen) voorzien van de originele labels en in ongedragen staat (geen make-up sporen alsook geen parfumsporen). Wegens hygiënische vragen we oorringen en lingerie niet te retourneren. Sale artikelen worden niet retour genomen. Wij zijn 24/7 bereikbaar voor maatadvies. U dient hiervoor steeds eerst een mail te sturen naar retour@still29.be. Na controle van het geretourneerde pakket wordt het aankoopbedrag teruggestort (via dezelfde betaalmethode die gebruikt is bij het plaatsen van de bestelling). Dit na een termijn van 14 werkdagen. Retour dient te gebeuren met de originele verzendzak voorzien van ons adres. U kan ons retourlabel downloaden bij verzend/retourpagina. Indien een retourartikel onterecht (niet aan voorwaarden voldoet) toch naar ons wordt verzonden zijn we genoodzaakt opnieuw een verzendkost van €8,95 aan te rekenen om het artikel terug te verzenden (max 1 maand in reservatie). Artikelen worden voor verzending grondig door ons team gecontroleerd. Eventuele gebreken aan uw aangekochte artikel dienen binnen de 48u na ontvangst aan ons gemeld te worden anders kunnen we niet verantwoordelijk gesteld worden.

Indien u een gehele of deel van bestelling retour stuurt, en de aankoopwaarde van de behouden artikelen is onder de €100 (gratis verzending vanaf dit bedrag) zijn we genoodzaakt bij terugbetaling retour de verzendkosten in mindering te brengen. 

 

 

 

Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?

Uw bestelling wordt verzonden nadat wij de betaling ontvangen hebben. Bestellingen voor 16u besteld en betaald worden dezelfde werkdag nog verzonden. 

 

Ik wens mijn bestelling op te volgen of te bekijken.

Alle bestellingen kan je terugvinden op je account pagina. (klik hier om deze te bekijken). Daar kan je ook de betaling uitvoeren ingeval dit niet doorgegaan is.